Nee, de Nokia C3-01 is niet geschikt voor 'normale' Whatsapp.
Wel is er een ander mogelijkheid (Whatsapp speciaal voor de Nokia).

''WhatsApp is nu ook te gebruiken op Nokia S40 telefoons, waaronder de Nokia C3 en de Nokia X2-01. Dit maakten de ontwikkelaars van de populaire app deze week bekend op hun blog. Voorlopig zal de app alleen beschikbaar zijn voor de C3 en X2-01, maar ondersteuning voor andere S40-toestellen volgt spoedig. Om WhatsApp gratis te downloaden ga je naar dit adres met je S40-telefoon http://www.whatsapp.com/s40/. Het gaat echter nog wel om een beta-versie, dus het kan zijn dat je tegen problemen aanloopt.''

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee, helaas. Mijn moeder heeft die telefoon ook en daar kan geen WhatsApp op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan wel maar is niet handig